10 sfaturi Dukan pentru o vacanta de vara perfecta

A venit vara! Si o sa sa vina si vacanta, timpul pe care trebuie sa il folosesti ca sa te relaxezi si sa iei o pauza de la job, stress, treburi domestice... Dar aceasta nu ar trebui sa fie o pauza de la obiceiurile tale Dukan.
Oriunde te-ai duce- o excursie de familie, o croaziera, o vacanta all-inclusive, un tur de vizitare a obiectivelor turistice sau la mare, ca sa faci pe plaja – poti evita stagnarea sau, Doamne-fereste, ingrasarea daca iti pastrezi obiciurile alimentare recomandate de dr Dukan si iei cu tine (si folosesti) echipamentul de sport.

Iata 10 sfaturi pentru a-ti mentine greutatea si chiar a continua slabirea in vacanta:
1. Daca pleci in calatorie cu masina, ai deja planificat traseul. Cu totii vrem sa ajungem rapid la locul stabilit, dar este foarte important sa iti programezi mai multe pauze in itinerariu, mai ales daca ai copii. Ia-ti o geanta de voiaj frigorifica sau cumpara-ti cutii pentru alimente cu acumulator frigorific si ia cu tine gustari sanatoase si chiar mese complete: piept de pui la gratar, oua fierte, legume tocate (pentru zilele de PV), apa si tot ce iti trebuie in timpul calatoriei

2. Nu manca la restaurantele sau fast-foodurile intalnite in cale. Daca nu ai alte optiuni, alege cele mai sanatoase elementele posibile si cere portii de dimensiuni cat mai mici. O modalitate de a evita excesul de calorii si grasimi este de a renunta la maioneza, sosuri speciale, branza si alte dressinguri. De asemenea, da painea si cartofii prajiti deoparte!

3. Cand calatoresti cu avionul, incearca sa manance o masa Dukan inainte de a pleca. Va fi mai putin probabil sa te arunci pe gustarile bogate in calorii din avion doar pentru ca sunt la indemana sau te-ai plictisit.

4. In cazul in care e musai sa mananci intr-un aeroport, merita sa-si petreaca timpul in cautarea de alimente sanatoase. Cauta salate cu proteine pure (zile PV), supe pe baza de legume si carne de pui la gratar. Daca esti in consolidare, poti alege intotdeauna un mar. Pentru mai mult confort, arunca-ti in geanta batoane Dukan din tarate de ovaz!

5. Vacantele all-inclusive ofera atat de multe oportunitati de a te distractie si de a explora. Dar ele sunt, de asemenea, recunoscute pentru alimente bogate lor, gourmet, care sunt disponibile non-stop. Cuvantul de ordine pentru tine trebuie sa fie „moderatie”, dar si participarea la mai multe oportunitati de fitness, inot, plimbari. La bufet, umple-ti farfuria doar o singura data. Alege sa iti pui pe farfurie proteine si adauga legumele, daca sunteti pe o zi PV. Daca esti in consolidare si este vremea mesei de sarbatoare, desertul este permia. Dar acorda o atentie sporita dimensiunii portiei si aminteste-ti ca o a doua NU ajuta!

6. Tine-te de planul tau fitness in fiecare zi. Vacantele all-inclusive ofera, de obicei, sali de sport complete, cursuri de aerobic, piscine. Du-te dans in discoteca in seara si juca o multime de jocuri pe plaja. F-o plimbare in foecare dimineata in jurul complexului in timp ce te bucuri de atractii si aer curat.

7. In ceea ce cererea pentru o alimentatie sanatoasa, hotelurile raspund in general oaspetilor lor. Nu exista nici un motiv pentru a nu mananca corect doar pentru ca esti departe de casa. La cazare, refuza cheia de la mini-bar. Nu numai ca sunt preturile ingrozitoare, dar alegerile nu sunt deloc sanatoase. In schimb, incearca sa gasesti un magazin de produse alimentare sanatatoase apropiere sau, daca ai fost atenta, ai snacks-uri prietenoase Dukan puse deja in bagaje. In cazul in care camera ta are un frigider sau cuptor cu microunde, poti procura suficiente alimente pentru a-ti pregati mese sanatoase.

8. In cazul in care exista room-service si ti se face foame, fii foarte specifica cu privire la ceea ce vrei, chiar daca este sau nu este pe meniu. De cele mai multe ori cererile tale pot fi indeplinite.

9. Inainte de a pleca de acasa, afla ce oportunitati de fitness iti sunt oferite de hotel. Cele mai multe vor avea un bazin, altele pot oferi tenis, mersul pe jos trasee, inchirieri de biciclete si sali de sport complet utilate. Pune-ti in bagaj haine adecvate, pantofi si tot ce iti mai trebuie.

10. Daca nu ai unde sa faci sport acolo unde esti, nu e o problema. Tot ce trebuie sa ai in bagaj este ceva usor: echipament ieftin: o coarda, o salteluta de fitness, 2 gantere de 0,5 kg. Poti face, push-up-uri, abdomene, exercitii de strctching. Ia-ti un DVD de antrenament pentru laptop sau pur si simplu intra pe youtube si cauta exercitii pentru a iesi din rutina si a-ti pastra conditia fizica.