5 exercitii speciale pentru coapse, picioare si fese tonifiate

Nu ai timp sa mergi la sala dar totusi ai vrea sa iti tonifici coapsele si fesele?

Poti face asta in confortul casei tale! 
Iti prezentam 5 exercitii perfecte pentru coapse, picioare si fese tonifiate!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1. In imaginea de mai sus este prezentata o miscare de yoga ce tonifica picioarele dar si zona lombara.
Descriere exercitiu: Stand in picioare, ridicam piciorul stang in spate ca in imagine, avand degetul cel mare intins, deci toata greutatea corpului va fi pe piciorul drept. Ramaneti cu fata in jos si pastrati spatele cat mai drept posibil. Stati in aceasta pozitie timp de 5 respiratii apoi reveniti in pozitia initiala si continuati schimband piciorul.
Faceti o serie de 10 repetari (5 pe piciorul drept, 5 pe piciorul stang). In total faceti 2-3 serii.
 
2. Tot ce aveti nevoie pentru a face exercitiul din imaginea de mai sus este un scaun.
Descriere exercitiu: Stati in picioare cu spatele la un scaun si picioarele departate la nivelul soldurilor. Lasati-va usor in jos ca si cum v-ati aseza pe scaun, dar opriti-va cand ajungeti cu 20 de cm in apropiere de sezutul scaunului. Ramaneti in aceasta pozitie timp de 5 respiratii apoi reveniti in pozitia initiala. Faceti o serie de 10 repetari. In total faceti 2-3 serii.
Pont: Daca veti executa acest exercitiu purand si pantofi cu toc, efectul acestuia va fi amplificat!
 
 
3. In fotografia de mai sus puteti remarca o fandare. Incepem cu fandari cu piciorul drept, continuam cu piciorul stang si aveti in vedere ca trunchiul este aplecat in fata la un unghi de 30 de grade. Faceti o serie de 10 repetari (5 pe piciorul drept, 5 pe piciorul stang). In total faceti 2-3 serii.
 
 
4. Continuam seria exercitiilor cu ajutorul unui scaun. De data aceasta vom sta cu fata la un scaun ridica piciorul drept (geniunchiul trebuie sa fie indoit sa nu ne lovim de scaun) ca in imagine. Ramaneti in pozitie (avand piciorul ridicat la 90 de grade)  5 respiratii apoi lasati piciorul usor jos fara sa atingeti sezutul scaunului (exact ca in imagine) si mai ramaneti 5 respiratii in aceasta pozitie. Schimbati piciorul si faceti o serie de 10 repetari (5 pe piciorul drept, 5 pe piciorul stang). In total faceti 2-3 serii.
 
 
5. Ultimul exercitiu pe care vi-l propunem este denumit pozitia V.
Descriere exercitiu: Stam in picioare si ne sprijinim cu mana de spatarul scaunului si asezati-va picioarele in pozitia V (exact ca in fotografia de mai sus) avand calcaiele lipite, iar distanta dintre degetele de la picioare sa fie de 10-15 cm. Flexati genunchii si lasati-va in jos pana simtiti ca toti muschii picioarelor lucreaza intens! Faceti o serie de 10 repetari. In total faceti 2-3 serii.
 
Spor la topit kilograme!!!