Scortisoara si dieta ta!

Scortisoara - este un condiment des folosit de noi in bucatarie. In afara de gustul minunat pe care il ofera preparatelor noastre, scortisoara are proprietati benefice in sanatate si dieta.

Scortisoara contine calciu, fier, mangan dar si fibre. Scortisoara scade nivelul de zahar din sange si nivelul de colesterol rau, fara a avea efecte asupra colesterolului bun. Aceasta ajuta organismul sa proceseze corect si mult mai rapid carbohidratii, studiile aratand ca grasimea abdominala este cea mai sensibila la aceste efecte, spre deosebire de oricare alte parti ale corpului. 

In plus, este un antioxidant natural, antiinflamator,  imbunatateste digestia si respiratia, stimuleaza memoria, abilitatile cognitive, influenteaza glicemia si reduce stresul.

Cum putem folosi scortisoara ca ajutor in dieta?

Cel mai simplu mod prin care poti folosi folosi scortisoara in regimul tau alimentar este sa o adaugi la ceaiuri de plante sau la cafea. De asemenea, poti pune o lingurita de scortisoara in bolul cu tarate de ovaz sau o poti adauga in iaurt. 

O lingurita din acest condiment consumata in fiecare zi iti va reduce pofta de mancare si te va ajuta sa scapi mai repede de grasimea de pe abdomen.

Retete care contin scortisoara :)

1. Cupcakes cu scortisoara / aroma de migdale

2. Desert cremos cu scortisoara

3. Waffes negre cu dovleac

4. Crema de ciocolata Dukan

5. Batoane Dukan pentru mic dejun/ gustare

6. Prajitura cu morcovi

Spor la dukanit!