Simti ca organismul tau se afla intr-o stare mai proasta si nu stii de ce?

Simti ca organismul tau se afla intr-o stare mai proasta si nu stii de ce? Urmarind planul de mai jos (in functie de problemele intampinate) vei reusi sa revii pe fagasul normal!

Consumi cafea? Daca da, adauga in cafeaua de dimineata o lingurita de ulei de cocos (1 lingurita de ulei de cocos pe zi este considerat 1 aliment tolerat) in locul indulcitorului si a zaharului. Pentru ca uleiul sa nu ramana la suprafata cafelei este necesar sa amestecati rapid cu un tel. Uleiul de cocos ajuta la stimularea creierului si, de asemenea, pe termen lung in imbunatatirea memoriei.

Puteti gasi aici o selectie de uleiuri de cocos, diferite branduri si gramaje.

Consuma alimente bogate in Seleniu macar o data pe saptamana! In cazul unei inflamatii a tiroidei ce poate cauza o hipotiroida, substanta Seleniu poate fi solutia. Mananca alimente cum ar fi ciupercile, carnea de vita, ficatul, pestele, crustaceele cat mai des posibil pentru a-i da organismului o cantitate suficienta de Seleniu.

Probleme cu digestia? Alege sa mananci masa cea mai copioasa la micul dejun, urmand sa micsorezi portiile de mancare pe masura ce te apropii de ultima masa a zilei si anume cina. Organismul este capabil sa digere o cantitate mai mare de mancare la prima ora decat in mijlocul sau la finalul zilei. In acest fel nu vei mai avea aceleasi stari de balonare pe parcursul unei zile.

Daca va simtiti obositi in permanenta sa stiti ca ficatul poate fi cauza. Din cauza zaharurilor consumate in exces si a prajelilor, ficatul poate depozita in interiorul lui grasime, ceea ce face ca functionarea lui sa fie defectuasa. Pentru a ii da un restart incepeti sa consumati mult spanac! Spanacul are in componenta sa glutation care ajuta la detoxifierea ficatului prin captarea radicalior liberi. Alege sa consumi spanacul fresh intr-o salata, spre exemplu. Daca il vei gati aceasta substanta importanta - glutation - se va distruge. De asemenea, puteti face suc fresh natural din frunze de spanac pe care il puteti consuma la micul dejun sau in loc de o gustare. Bineinteles ca incepand cu faza 2 a dietei Dukan puteti incepe sa consumati si spanacul! Sau aveti si varianta capsulelor cu glutation.