Tehnici inainte de antrenament

Fie ca vrei sa slabesti, sa te tonifici sau sa-ti petreci cu folos timpul liber, sportul iti este cel mai bun prieten. Pentru a face totul ca la carte, iti recomandam cateva tehnici pe care sa le urmezi inainte si dupa antrenament.

Tehnici inainte de antrenament
Inainte de a face orice tip de antrenament, trebuie sa iti incalzesti organismul cel putin timp de 5 minute. Incalzirea in sine nu trebuie sa fie nicidecum complicata. Trebuie doar sa-ti misti usor fiecare parte a corpului.

In timp ce iti misti o mana, un picior sau faci o rasucire a trunchiului, inima va pompa sangele spre zona pe care o incalzesti si spre intregul corp pregatind astfel organismul pentru un antrenament complex.
Daca ai acces la o sala de fitness poti folosi bicicleta timp de 10-15 minute la un cel mai mic nivel sau poti face cateva exercitii la stepper. In cazul in care vrei sa faci incalzirea acasa, iata cateva sugestii:
- o serie de 10 de rotiri de brate
-  20 de sarituri cu calcaiele la fund
- joc de glezne si ridicari pe varfuri de 10 ori
- 20 de genuflexiuni
- 10 fandari
- o serie de cate 8 rasuciri si indoiri ale trunchiului
-  5-7 minute de sarit coarda