Trucuri sanatoase pentru accelerarea slabirii

Trucuri sanatoase pentru accelerarea slabirii dieta dukan

Poti sa accelerezi procesul de slabire? Da! Este intr-adevar posibil sa se piarda in greutate prin accelerarea metabolismului si in materialul de mai jos vei gasi sfaturi si trucuri care sa te ajute sa slabesti mai frumos si mai repede. Accelerea metabolismul te ajuta - cu cat mai multe calorii arzi, cu atat mai usor slabesti. De asemenea, un metabolism lent contribuie la obezitate, deoarece nu se ard la fel de mult grasimi si calorii - dar exista unele trucuri pentru a accelera metabolismul si, prin urmare, pentru a-ti ajuta corpul sa slabeasca mai repede!

1. Fii constienta de constitutia genetica. Este un adevar general valabil ca toata lumea acumuleaza grasime in diferite locuri ale corpului. In functie de bagajul tau genetic orpul poate pierde (sau castiga) greutate in diferite zone. Pentru unii este vorba de partea jos a corpului, la altii de partea superioara, pentru unii inseamna grasimea faciala, care este o problema, in timp ce pentru altii este doar vorba de burta, solduri, coapse. Unii oameni, de asemenea, au tendinta de a arde grasimea din anumite zone mai repede, in timp ce pentru altii nu.

 

Citeste mai multe trucuri sanatoase pentru accelerarea slabirii direct din cartea dr Dukan: cumpara acum "Nu stiu sa slabesc"  .

2. Fa-ti planuri realiste
Nu trebuie sa-ti planifici sa slabesti mai mult de doua kilogramepe saptamana. 2 kilograme pe saptamana se pot slabi foarte usor doar prin reducerea aportului zilnic de calorii si prin exercitii fizice regulate.

3 . Arde caloriile ingerate. Exercitiile fizice sunt cel mai bun mod de a arde calorii, desi cei mai multi oameni nu fac suficienta miscare, pentru ca li se pare o activitate plictisitoare sau monotona. Exista multe exercitii distractive - poti incepe, de exemplu, prin a lua lectii de dans pentru a accelera metabolismul si a pierde in greutate prin arderea caloriilor in exces. Dansul va contribui la cresterea oxigenarii organismului si creierului si te vei simti mai putin obosita. Practicarea exercitii de respiratie profunda va creste aportul de oxigen, un alt aliat impotriva kilogramelor in plus.

4 . Alege sa ai un inceput sanatos al zilei. In primul rand, incepe ziua cu un mic dejun sanatos pentru a furniza energie corpului, a-ti imbunatati circulatia sangelui si a-ti creste vitalitatea. O alta regula este sa nu mananci 3 ore inainte de culcare, indiferent ce dieta tii.

5. Incearca sa evitati gustarile de la miezul noptii. Gustarile la miezul noptii sunt recomandate pentru incetinirea metabolismului. Una dintre cele mai frecvente greseli facute atunci cand o persoana vrea sa slabeasca este de a sari peste mese. Accelereaza-ti metabolismul pentru a pierde in greutate!

6. Nu sari peste micul dejun. Daca nu mananci micul dejun nu vei oferi organismului tau energia necesara pentru ca metabolismul va conserva stropul de energie care a ramas disponibil. Intotdeauna incepe ziua cu un mic dejun bun, sanatos si autentic!

7. Bea o ceasca de cafea (daca nu ai interdictie de la medic in acest sens). Aceasta contine cafeina, substanta care stimuleaza sistemul nervos pentru a arde cateva calorii in exces.

8. Mananca proteine de buna calitate. Consumul de proteine ajuta la cresterea masei musculare. Prin cresterea muschilor o cantitate mai mare de calorii va fi arse de organism si, prin urmare, va exista o pierdere mai mare de grasime si de greutate.